Comarch IBARD

Comarch iBard to nowoczesne rozwiązanie chmurowe stworzone z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie zarządzania danymi. Umożliwia automatyczne tworzenie kopii zapasowych, przechowywanie plików oraz ich łatwe udostępnianie w dowolnym momencie i miejscu. Dzięki zaawansowanemu szyfrowaniu, dane użytkowników są w pełni chronione, co czyni Comarch iBard idealnym wyborem dla firm i osób ceniących poufność i niezawodność. Usługa integruje się z systemami Comarch ERP, ułatwiając archiwizację i organizację dokumentów. Intuicyjny interfejs i kompatybilność z różnymi urządzeniami sprawiają, że zarządzanie plikami jest proste i efektywne. 

Kopia zapasowa Twoich danych

Dzięki łatwemu w użyciu narzędziu do tworzenia harmonogramu kopii zapasowych, Twoje pliki i bazy danych zostaną automatycznie zarchiwizowane i przesłane do chmury w ustalonym dniu oraz o określonej godzinie.

Bezpieczne udostępnianie i szyfrowanie plików

Administruj uprawnieniami użytkowników usługi. Dzięki szyfrowaniu danych podczas przesyłania i unikatowym kluczom, Twoje informacje pozostają bezpieczne i chronione przed nieuprawnionym dostępem.

Synchronizacja danych na wielu urządzeniach

Teraz masz dostęp do wszystkich potrzebnych dokumentów w swoim zasięgu. Edytując dane na urządzeniu mobilnym, zmiany będą automatycznie synchronizowane i widoczne w czasie rzeczywistym na wszystkich urządzeniach.

Przechowywanie danych w chmurze

Usługa pozwala na bezpieczne przechowywanie dowolnego typu pliku w chmurze oraz daje możliwość wersjonowania każdego z nich.

Integracja z systemami
Comarch ERP

Comarch IBARD współpracuje z systemami Comarch ERP w obszarze backupu baz danych na których pracuje system ERP. Dzięki tej integracji, bezpośrednio z poziomu systemu ERP istnieje możliwość zdefiniowania zadania backupu baz danych, wywołania tych zadań oraz stałego monitoringu ich statusu.